Аптека під-ключ

Послуги

  •  Аналіз приміщення
  •  Консультації по переплануванню приміщення
  •  Консультації щодо приведення приміщення у відповідності до ліцензійних умов
  •  Інструкції щодо виконання санітарно-протиепідемічних норм для аптек згідно вимогам чинного законодавства
  •  Консультації по забезпеченню аптеки необхідним устаткуванням та обладнанням
  •  Допомога в виборі оптимальної конфігурації меблів
  •  Консультації по оформленню зовнішньої реклами
  •  Допомога у підборі персоналу
  •  Формування пакету необхідних документів для діяльності аптеки
  •  Вибір оптимального програмного забезпечення
  •  Допомога в формуванні асортименту ліків та супутніх товарів
  •  Консультації по управлінню аптекою (робота з персоналом, асортиментом аптеки і ідеї щодо розвитку бізнесу)

Телефон для замовлення послуги аптека «під ключ»   099-763-00-65

Аптека «під ключ» - комплекс консалтингових послуг для відкриття аптеки з мінімальними затратами часу та коштів.

      Для відкриття аптеки необхідно провести детальний аналіз приміщення на відповідність ліцензійним умовам. Згідно з законодавством України запроваджено ряд вимог до приміщення аптеки, а саме – правильна послідовність розташування кімнат відповідно до їх функціонального призначення (торговий зал, приміщення для зберігання ліків, кімната персоналу, санвузол). Досвід робіт по відкриттю аптек показує, що практично всі приміщення потребують перепланування в більшій чи меншій мірі. Перепланування слід організовувати з врахуванням вимог до площ кожного з приміщень аптеки.

     Аптека має бути забезпечена вентиляцією, системою регулювання температури, захистом від прямого сонячного проміння.

     До всіх поверхонь в аптеці затверджені спеціальні вимоги згідно санітарно-протиепідемічного режиму. Стіни, стеля, меблі повинні мати гладкі поверхні, що придатні для вологого прибирання із застосуванням дезінфекційних засобів. Обладнання та устаткування повинні мати документи, що підтверджують їх якість та справність.

     Відповідно до ліцензійних умов необхідно забезпечити аптеку відповідним обладнанням: меблі для належного зберігання лікарських засобів (для кожного приміщення існує певний перелік), холодильне обладнання, система вентиляції, пристрої для контролю за температурою та відносною вологістю повітря в аптеці.

     Меблі торгового залу мають виконувати не лише естетичну функцію, а в першу чергу, забезпечити належне зберігання лікарських засобів та супутніх товарів. Розташовування стелажів та вітрин не має створювати важкодоступних місць для прибирання приміщення аптеки. Місце роботи провізора (фармацевта) обов’язково  має бути обладнане екраном для захисту від повітряно-крапельної інфекції.

  Кожен лікарський засіб має чітко визначений температурний режим зберігання. Тому необхідно забезпечити аптеку відповідною кількістю холодильного обладнання. Не дотримання належних  умов зберігання ліків може призвести в майбутньому до анулювання ліцензії.

     Підбір персоналу відіграє найважливішу роль в функціонуванні успішної аптеки. Від професіональних знань і кваліфікації працівників залежить успіх і репутація вашого закладу. Відвідувачам аптеки потрібна кваліфікована консультація та доброзичливе обслуговування. Щоб визначити рівень професійної підготовки не достатньо дізнатися про стаж роботи. Необхідно визначити рівень знань основ фармацевтичного законодавства та фармакології. Якщо ви не маєте фармацевтичної освіти, зробити правильний висновок буде дуже важко. Важливо зрозуміти і виявити слабкі місця спеціалістів і дати час на вдосконалення знань.

 

     На роботу аптеки вкрай негативно впливає плинність кадрів. Тому необхідно сформувати систему мотивації для персоналу. Мотивація має бути прийнятною для роботодавця і для працівників, крім того, вона не має створювати конфліктних ситуацій всередині колективу.

  Наявність матеріально-технічної бази та кваліфікованого персоналу дає можливість подавати документи на отримання ліцензії на аптеку. Правильно сформувати пакет документів і подати їх в найкоротші терміни до органу ліцензування варто доручити юристу з досвідом роботи в галузі ліцензування.

    Наступним етапом після отримання ліцензії буде формування асортименту та замовлення ліків, супутніх товарів та косметичних засобів. Важливо, щоб цю роботу виконував спеціаліст з досвідом. Для запуску аптеки достатньо 3000-4000 позицій медикаментів та супутніх товарів. Асортимент аптеки потрібно постійно розширювати та вдосконалювати, враховуючи попит. Рекомендується обрати 5 найпотужніших постачальників різних груп товарів для початку роботи.

     Важливим є робота з товарооборотом під час діяльності аптеки. Витрати на купівлю товару не мають перевищувати суму реалізації, інакше це створить дефіцит оборотних коштів.

     Аптека має бути забезпечена нормативно-правовою документацією, що включає в себе основні накази МОЗ України та постанови КМУ, що стосуються фармацевтичної діяльності. Для ведення діяльності аптеки не достатньо лише ознайомитись з нею. Потрібно знати і розуміти основні положення фармацевтичного законодавства.

     Аптечний консалтинг є найкращою допомогою для відкриття і ведення фармацевтичного бізнесу. Ця послуга дає змогу заощадити час та кошти на етапі відкриття та запуску аптеки.

     Наші спеціалісти допоможуть вам з правильним підбором приміщення для аптеки, проконсультують по вимогам ліцензійного законодавства, по дотриманню санітарно-протиепідемічного режиму для аптек,  в підборі функціональної конфігурації меблів, у виборі обладнання,  нададуть допомогу в підборі персоналу, допоможуть в питанні отримання ліцензії, формуванні первинного асортименту, а також, проконсультують в веденні аптечного бізнесу та допоможуть зрозуміти фармацевтичне законодавство.

Proekt-Farm - Допомога по супроводу та відкритті аптечного бізнесу

WebEra - розробка сайтів